Piwa, alkohole mocne, napoje bezalkoholowe oraz żywność i słodycze z segmentu premium.
Współpraca z sieciami supermarketów,
sklepów, hurtowni oraz obsługa sektora
HoReCa na terenie całego kraju.
Kreacja i realizacja kompleksowych działań
marketingowych z zakresu online i offline.
Historia firmy sięga roku 1999. UDH wprowadza wówczas na rynek polski uznaną ukraińską markę piwa: Obolon.
(na zdjęciu obok: założyciele i obecni szefowie firmy – Igor Chraniuk i Ryszard Kanior)
Z sukcesem sprzedaje i prowadzi marketing marki Obolon i z biegiem czasu nawiązuje współpracę z kolejnymi producentami piwa z Ukrainy: Lvivska Pivovarnia i Slavutych (Carlsberg Ukraine) i Chernihovskie (Sun INBEV Ukraine).
To również początek dystrybucji nowości: Kwasu chlebowego Obolon – pierwszego produktu tej kategorii na polskim rynku. Nie każdej firmie udaje się stworzyć i wprowadzić na rynek nowy gatunek napoju. Receptura tego kwasu była wspólnie przygotowywana przez Obolon i UDH (Obolon-Polska) wyłącznie na rynek Polski.
UDH, jako lider wśród dostawców buduje silne
pozycje sprzedawanych marek, zgodnie z dewizą:
„We take care of brands”.
Stały rozwój oraz zaufanie kontrahentów do UDH potwierdzają
prestiżowe nagrody przyznawane przez prasę branżową
Jesteśmy aktywnym mecenasem kultury i sztuki, za co przyznano
nam Europejską Nagrodę za wspieranie kultury.
Od wielu lat UDH jest także współorganizatorem
festiwalu “Ukraińska Wiosna”.