Używamy pilków cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu. Możesz wyłączyć je w ustawleniach przegladarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności.
Nasza historia
EN PL

Dynamiczny rozwój

Lata rozwoju i nabyte doświadczenie pozwalają firmie zdobyć znaczącą pozycję rynkową, która skutkuje rozpoczęciem współpracy z największym browarem multibrandowym na świecie – Anheuser Busch InBev (Corona Extra, BUD, Stella Artois, Beck`s, Hoegaarden, Leffe).

W kolejnych latach w ofercie UDH pojawiły się liczne, znane marki z Czech, Francji, Niemiec, Belgii, Ukrainy, Wielkiej Brytanii oraz Stanów Zjednoczonych. UDH dystrybuuje wyselekcjonowane, globalne i międzynarodowe brandy, i wspiera je skutecznym marketingiem.

W 2017 roku organizuje pierwszą w Polsce imprezę z legendarnego cyklu Corona Sunsets, a w 2018, podczas Mistrzostw Świata FIFA w Rosji, razem z marką BUD – oficjalnym piwnym sponsorem mundialu, kibicuje biało-czerwonym.

W roku 2019, w ręce UDH, swoje brandy powierza Molson Coors – jeden z największych piwnych koncernów na świecie.

Do portfolio trafiają kolejne słynne marki: czeski Staropramen, legendarny amerykański Miller Genuine Draft oraz jeden z liderów z amerykańskiego rynku – piwo pszeniczne Blue Moon.

W tym samym roku UDH staje się przedstawicielem wiodących niemieckich producentów piwa Radeberger Gruppe i Bitburger Brauerei i oferuje polskim koneserom najlepsze niemieckie marki: Radeberger, Bitburger, Berliner Kindl, DAB, Schoefferhofer i klasztorne piwo Benediktiner.

Do oferty trafiają także topowe piwa ze słonecznej Hiszpanii: San Miguel, Alhambra, Mahou i Estrella Galicia.

W odpowiedzi na potrzeby rynku pojawiają się także dwie piwne marki własne.

Są to: inspirowany galicyjską tradycją Lemberger, dostępny w wielu atrakcyjnych wariantach i linia ekskluzywnych piw: Książę Biały, Czarny oraz Złoty.

Obecnie UDH to:

3

magazyny regionalne

34105

punktów dystrybucji

22

lata doświadczenia

136

pozycji w katalogu

Dziś i jutro

Dalszy rozwój UDH – United Distribution Holding to jeszcze szerszy asortyment. W ofercie 2021 są już nie tylko piwa, ale także alkohole mocne i napoje bezalkoholowe. Ekskluzywne koniaki marki Deau z Francji, Duc Moisans Armagnac, wykwintne likiery Maraska (numer 1 w Chorwacji), wyjątkowe wódki Marlin z Ukrainy, rum karaibski Canoubier, Passionne Rum de Guadeloupe oraz francuskie Lady Ann Gin i Ginetic.

Firma UDH jako pierwsza w Polsce oferuje baijiu – oryginalny, tradycyjny chiński mocny alkohol, który przebojem zdobywa stoły restauracji serwujących kuchnię dalekiego wschodu.

W ofercie napojów bezalkoholowych pojawiły się: orzeźwiające Alma de Mojito z kubańskim rodowodem i Alma de Caipirinha z brazylijskimi korzeniami.

Od 2020 roku UDH stał się regionalnym partnerem koncernu Red Bull, z powodzeniem budując pozycję marki, jak i umacniając własną dystrybucję.