Używamy pilków cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu. Możesz wyłączyć je w ustawleniach przegladarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności.
Opiekujemy się markami

Nasza Historia

Firma UDH została założona w 1999 roku przez Igora Chraniuka i Ryszarda Kaniora, jako wyraz wsparcia w staraniach ukraińskiego browaru Obolon dla widocznego zaistnienia na rynku europejskim. Działając przez 8 lat jako przedstawicielstwo – Obolon Polska i zajmując się dystrybucją piw i napojów, firma zbudowała swą pozycję w oparciu o zasady rzetelnego i uczciwego biznesu.

W związku z zainteresowaniem innych ukraińskich producentów sprzedażą swych towarów na terenie Polski, po wejściu do Unii Europejskiej została nawiązana współpraca z browarami: Lvivska Pivovarnia i Slavutych (Carlsberg Ukraine) i Chernihovskie (Sun INBEV Ukraine). Od 2011 roku współpracujemy z największym browarem na świecie – Anheuser Busch InBev, producentem takich marek jak Stella Artois, Beck`s, Hoegaarden, Leffe, Corona Extra.

Tak powstał UDH – dom nieznanych dotąd smaków i nowoczesnego zarządzania dystrybucją w segmencie produktów FMCG.

0
magazyny regionalne
0
punktów dystrybucji
0
rok założenia
0
pozycji w katalogu
Dzisiaj UDH to:

2 magazyny regionalne w Polsce, 136 pozycji w katalogu, 25 marek, którymi się opiekujemy. Produkty
w przeszło 4000 punktów, w tym 300 z dostawą bezpośrednią.

Dystrybucja hurtowa i bezpośrednia na Pomorzu, Wielkopolsce, Mazowszu, Górnym Śląsku i Małopolsce.

Produkty promowane przez UDH, znajdujące się na półkach sieci hiper- i supermarketów, a dzięki dystrybutorom
docierające do Klientów w całej Polsce.

Jutro UDH to:

Wiarygodny klient dla dostawców i wzorowy dystrybutor produktów półki Premium z produktami we wszystkich sieciach międzynarodowych i w każdym zainteresowanym punkcie sprzedaży tradycyjnej.

Pożądany partner w kreowaniu wizerunku nowych produktów i przedstawiciel producentów.

Nasza Misja
image-1
1
Otwarcie gustów konsumentów na szlachetniejsze smaki naturalnych piw, napojów oraz żywności produkowanej na Ukrainie i w innych krajach.
image-2
2
Rozszerzenie wiedzy klientów o istnieniu innych- dotąd nieznanych, ciekawych i profesjonalnych producentów żywności i napojów w kraju i za granicą Polski.
image-3
3
Podjęcie wyzwania do przekonania Polaków, że stać ich na produkty z półki Premium i że warto te produkty kupować.
image-
4
Wspieranie wysiłków osób i instytucji rozwijających idee współistnienia różnych kultur, akceptacji mniejszości i rozwoju otwartego spojrzenia na świat.
Biuro
ul. Rogalińskiego 13/2
60-267, Poznań
Polska
Magazyn Trójmiasto
ul. Hutnicza 40
81-038, Gdynia
Polska
Magazyn Warszawa
ul. Poprzeczna 10
05-083, Borzęcin Duży
Polska